Spaţii publice

1
Denis Higgins
Cum se scrie în publicitate
„Elementul cel mai important în scrierea reclamelor de succes este produsul însuşi. Magia stă în produs.“ (William Bernbach) „Noi căutăm de fiecare dată povestea produsului, acel atribut specific lui care îl menţine pe piaţă.“ (Leo Burnett)...detalii

2
Martin Wehrle
Lucrez într-o casă de nebuni
Lucrez într-o casă de nebuni – o carte-remediu pentru balamucul din birouri şi firme...detalii

3
Mark Tungate
Adland. Istoria universală a publicităţii
„Publicitatea este extrem de interesantă acum pentru că nimeni nu ştie cum va evolua. Multe dintre agenţiile descrise în aceste pagini pot fi încă privite ca modele; altele sunt exponate de muzeu. Viitorul publicităţii nu va semăna cu trecutul ei....detalii

4
Alexandru-Brăduţ Ulmanu
Cartea feţelor. Revoluţia Facebook în spaţiul social
„Am pornit în documentarea şi scrierea acestei cărţi cu câteva întrebări în minte. Altele s-au conturat pe parcurs. Ce schimbă social media? De ce spunem că Facebook e o revoluţie? Dacă n-am fi avut Twitter şi Facebook, s-ar fi petrecut lucrurile la fel în Tunisia, în Egiptul care s-a scuturat de dictatura lui Mubarak, în Republica Moldova?...detalii

5
Jakob Schrenk
Arta exploatării de sine
De mii de ani oamenii visează la o muncă placută, pe care să şi-o poată organiza după voie. În secolul XXI această utopie ar putea deveni, în sfârşit, realitate. Cu fiecare dimineaţă în care ne trezim să mergem la serviciu, ne mai apropiem un pic de acest ţel. Un vis prinde viaţă. Cu o mică mare problemă: că visul ar putea fi, de fapt, un coşmar......detalii

6
George Ritzer
Globalizarea nimicului
Lumea socială este caracterizata tot mai mult de „nimic“....detalii

7
David Ogilvy
Confesiunile unui om de publicitate
„Am scris cartea în timpul vacanţei mele de vară din 1962 şi i-am cedat drepturile de autor fiului meu în ziua când a împlinit 21 de ani. Credeam că o să se vândă 4000 de exemplare. Spre mirarea mea, a fost un bestseller de durată şi mai apoi a fost tradusă în paisprezece limbi. Până acum s-au vândut cam un milion de exemplare. ...detalii

8
Iulian Comănescu
Cum sa devii un Nimeni
„Eşti un nimeni!“ Această imprecaţie se adresează, de regulă, unei persoane care e „cineva“. Probabil că mai des decât se spune, în România şi în limba română, despre cineva că e cineva....detalii